Ιδιώτες

Η MTG, το Διοικητικό Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ΕΚΕ) του Ομίλου Ariston, είναι παρούσα σε όλη την περιφέρεια της χώρας, όπου υπάρχει φυσικό αέριο, με ένα δίκτυο τεχνικών υψηλής εξειδίκευσης , την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, για να ικανοποιεί με ταχύτητα τις κλήσεις επεμβάσεων εντός 24 ωρών από την ώρα κλήσης, με ένα σέρβις έγκαιρο και αποτελεσματικό. Τα ΕΚΕ αντικαθιστούν αποκλειστικά αυθεντικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ, τα μόνα που προσφέρουν τις καλύτερες αποδόσεις και προστατεύουν την λειτουργικότητα των προϊόντων του Ομίλου Ariston.

Οι υπηρεσίες είναι εγγυημένες απ' ευθείας από τον Ομίλο Ariston, η οποία υποστηρίζει διαρκώς τα τοπικά κέντρα, παρέχοντας τεχνική εκπαίδευση μέσω προκαθορισμένης ατζέντας σεμιναρίων.

Τα ΕΚΕ του Ομίλου Ariston, είναι σε θέση να σας προτείνουν συμβόλαια προγραμματισμένης συντήρησης , που ακολουθούν πιστά τους πιο πρόσφατους κανονισμούς για την ασφάλεια στις οικιακές συσκευές θέρμανσης. Υπογράφοντας μία φόρμα προγραμματισμένης συντήρησης με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης, αποκτάτε την ηρεμία σας με ένα σταθερό κόστος και πολύ γρήγορες επεμβάσεις. Ο Ομίλος Ariston με συχνή και συστηματική τηλεφωνική έρευνα, έχει καταγράψει ότι η πλειοψηφία των επισκέψεων των τεχνικών μας έχει δηλωθεί ικανοποιητική σε χρόνους, αποτελεσματικότητα και ακρίβεια. Αν θέλετε να γνωρίζετε το νούμερο τηλεφώνου του πλησιέστερου κέντρου τεχνικής εξυπηρέτησης που καλύπτει την περιοχή σας, μπορείτε να καλείτε το 801 11 690 690

Η MTG μπορεί επίσης να πραγματοποιήσει εναύσεις, αποκατάσταση βλαβών, καθώς και χημική επεξεργασία του νερού των εγκαταστάσεων θέρμανσης με λέβητες των εμπορικών σημάτων Ariston και Chaffoteaux που ανήκουν στον Όμιλο Ariston.

Η MΤG διαθέτει επαρκές απόθεμα των εξειδικευμένων εξαρτημάτων ώστε να μπορεί να υποστηρίζει τα προϊόντα της που είναι τοποθετημένα στην αγορά.

Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι τα κυριότερα ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα και παραδοτέα την επόμενη μέρα της παραγγελίας ώστε να μειώσουμε το χρόνο αναμονής αποκατάστασης της βλάβης σας καθώς και να σας παρέχουμε την ασφάλεια πως τα προϊόντα που αγοράσατε υποστηρίζονται πλήρως.

Εάν χρειάζεστε κάποιο ανταλλακτικό καλέστε στο τμήμα ανταλλακτικών απευθείας ώστε να σας εξυπηρετήσουμε το ταχύτερο δυνατόν:

Για να μπορεί η εταιρεία μας να εγγυάται στους πελάτες της αποτελεσματικές υπηρεσίες για τα προϊόντα της Ariston και της Chaffoteaux, οργάνωσε ένα δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Εξυπηρέτησης & Service Partners, ώστε να μπορεί να επεμβαίνει έγκαιρα και με επαγγελματισμό.

Τα Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Εξυπηρέτησης διαθέτουν:

  • Αδειούχους εκπαιδευμένους τεχνικούς με πιστοποίηση από τον Όμιλο Ariston
  • Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης κλήσεων και προγραμματισμού επεμβάσεων
  • Διαρκές στοκ ανταλλακτικών για άμεση εξυπηρέτηση των συσκευών εντός εγγύησης
  • Διαρκές στοκ αξεσουάρ αναβάθμισης συστημάτων
  • Δυνατότητα σύναψης συμβάσεων προληπτικής συντήρησης και ελέγχου συσκευών
  • Δυνατότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας απομακρυσμένης διαχείρισης των συσκευών
  • Ενεργοποίηση, καταχώρηση συσυκευών στην πλατφόρμα service της Ariston και έκδοση εντύπου εμπορικής εγγύησης

Oι Service Partners είναι ως επί το πλείστον προσωπικές επιχειρήσεις και διαθέτουν:

  • Άδεια εκτέλεσης εργασιών που αφορούν εκκίνηση και service των συσκευών που υποστηρίζει
  • Επίσημη εξουσιοδότηση του Ομίλου Ariston για επεμβάσεις εντός εγγύησης
  • Γνήσια ανταλλακτικά κατά παραγγελία
  • Αξεσουάρ αναβάθμισης συστημάτων κατά παραγγελία
  • Δυνατότητα σύναψης συμβάσεων προληπτικής συντήρησης και ελέγχου συσκευών
  • Δυνατότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας απομακρυσμένης διαχείρισης των συσκευών
  • Ενεργοποίηση, καταχώρηση συσυκευών στην πλατφόρμα service της Ariston και έκδοση εντύπου εμπορικής εγγύησης

Δείτε το Δίκτυο συνεργατών:

Με την εμπορική εγγύηση που παραλαμβάνετε και εφόσον τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις που προκύπτουν από τους όρους της, το Ε.Κ.Ε. το οποίο είναι υπεύθυνο για την συσκευή σας θα είναι υποχρεωμένο για τα ακόλουθα:

  • Παροχή διαρκούς τηλεφωνικής υποστήριξης μέσα στην ημέρα και από ώρες 08:30 – 20:00 εκτός αργιών.
  • Επέμβαση εντός 24ώρου (εκτός Σαββάτου – Κυριακής/ Αργιών) σε κλήση που χρειάζεται επίσκεψη στην εγκατάσταση με εξειδικευμένο προσωπικό με μόνη επιβάρυνση το δικαίωμα κλήσης.
  • Αποκατάσταση λειτουργίας χωρίς υποχρέωση πληρωμής ανταλλακτικών και εργασίας, εκτός των δικαιωμάτων κλήσης.
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε περίπτωση αναβάθμισης της συσκευής ή της εγκατάστασής σας.

Εσείς σαν κάτοχος της συσκευής πρέπει να:

  • γνωρίζετε τον χειρισμό των βασικών λειτουργιών της συσκευής
  • συνεργάζεστε με το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης με σκοπό τον εντοπισμό της δυσλειτουργίας σε περίπτωση εμπλοκής.
  • αναθέσετε σε κατάλληλο εξουσιοδοτημένο προσωπικό την ετήσια προληπτική συντήρηση της συσκευής σας.

Σημ. Η ετήσια προληπτική συντήρηση της συσκευής είναι υποχρεωτική από τον νόμο και θεωρείται δε απαραίτητη από τον κατασκευαστή, για την σωστή και ασφαλή λειτουργία της.

Σε περίπτωση κλήσης του Ε.Κ.Ε. κατά την διάρκεια της εμπορικής εγγύησης πρέπει να έχετε το φύλλο προληπτικής συντήρησης της συσκευής πάντα ενημερωμένο και να το επιδεικνύετε στο προσωπικό, όταν σας το ζητήσει.

Η μη εκτέλεση προληπτικών συντηρήσεων αναιρεί την περίοδο εμπορικής εγγύησης.

Για κάθε αναίτια κλήση το Ε.Κ.Ε. έχει το λεγόμενο δικαίωμα κλήσης.

Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από την συσκευή σας και τις υπηρεσίες που σας παρέχονται εντός της περιόδου εμπορικής εγγύησης.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Για να χρησιμοποιείτε τον λέβητά σας αποδοτικά, ανάψτε τον όταν ο καιρός γίνεται κρύος και γυρίστε τον στην ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ λειτουργία όταν τελειώνει ο χειμώνας. Σβήνοντάς τον όταν φεύγετε από το σπίτι και ξανανάβοντας τον όταν γυρνάτε ή σβήνοντας τον όταν το σπίτι σας ζεσταίνεται είναι λάθος τρόπος χρήσης.

Το σπίτι σας ζεσταίνεται όταν οι τοίχοι ζεσταίνονται, έτσι πρέπει πάντα να κρατάτε τους τοίχους ζεστούς.

Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με την συνεχή μεταφορά θερμότητας στους τοίχους.

Εάν ανάβετε και σβήνετε τον λέβητά σας συχνά, καταναλώνει περισσότερο αέριο. Επιπλέον, αλλάζοντας την θερμοκρασία δωματίου πάνω κάτω συχνά δεν συνίσταται για την προσωπική σας άνεση και την υγεία.

Η καλύτερη πρακτική είναι να ανεβάζετε το επίπεδο θερμοκρασίας λίγο όταν ο καιρός κρυώνει και να το κατεβάζετε όταν ζεσταίνει.

Ενημερωθείτε από τους τεχνικούς για τις δυνατότητες κλιματικής θερμορύθμισης για περαιτέρω οικονομία και άνεση.

Ο λέβητας διαθέτει συστήματα προστασίας από παγετό.

Στην διάρκεια της χειμερινής περιόδου μην σβήνετε τον λέβητά σας από το διακόπτη on - off. Αν λείπετε και δεν θέλετε θέρμανση, απλά κατεβάστε τον θερμοστάτη χώρου σε χαμηλή θερμοκρασία.

Αν έχετε θερμοστάτη χώρου, ρυθμίζοντας την θερμοκρασία μέσω του θερμοστάτη είναι ο καλύτερος τρόπος που δεν απαιτεί ρυθμίσεις στην συσκευή.

Ενημερωθείτε από τον πωλητή της συσκευής σας για τα οφέλη της κλιματικής θερμορύθμισης με αντιστάθμιση θερμοκρασιών περιβάλλοντος στην εξοικονόμηση ενέργειας και τα επίπεδα άνεσης.

Έλεγχος του επιπέδου νερού

Το επίπεδο νερού στην συσκευή πρέπει να είναι σταθερό. Το μανόμετρο πρέπει να δείχνει περίπου 1.5 bar. Οποιαδήποτε μείωση του επιπέδου νερού είναι ένδειξη διαρροής του συστήματος που απαιτεί επαναπλήρωση νερού. ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ γιατί τα υπερβολικά άλατα ασβεστίου και το οξυγόνο που τροφοδοτείται το σύστημα οδηγούν στην διάβρωση. Επικοινωνήστε άμεσα με τον αντιπρόσωπό σας για επισκευή της διαρροής.

Συντήρηση

Η σωστή και τακτική προληπτική συντήρηση του λέβητά σας εξασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία και αποδοτικότητά του σε όλα τα επίπεδα, εξοικονομώντας χρήματα σε σας και απόλυτη ασφάλεια λειτουργίας. Πρέπει να εκτελείται μόνο από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Με το συμβόλαιο ετήσιας παρακολούθησης το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης αναλαμβάνει την ετήσια παρακολούθηση και συντήρηση της συσκευής αερίου όπως σε περίοδο εγγύησης που περιλαμβάνει:

  • Μία ετήσια προληπτική συντήρηση σε χρόνο που καθορίζεται από το ΕΚΕ σε συνεννόηση μαζί σας, ακολουθώντας πάντα πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή.
  • Υποχρέωση για επεμβάσεις αποκατάστασης λειτουργίας της συσκευής εντός 24 ωρών από την κλήση σας, χωρίς χρέωση εργασίας. (Ισχύει το δικαίωμα κλήσης)
  • Δωρεάν διαρκή τηλεφωνική υποστήριξη
  • Έκπτωση 25% στα γνήσια ανταλλακτικά του κατασκευαστή

Οι υπηρεσίες παρέχονται από Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30 – 16:30 και Σάββατο 09:00 – 14:00, εκτός Κυριακών, εθνικών και τοπικών αργιών.

Παροχές της ετήσιας συντήρησης και παρακολούθησης

Επεμβάσεις προληπτικές της ετήσιας συντήρησης ξεκινώντας από το τέλος του πρώτου χρόνου της εγκατάστασης. Η προληπτική συντήρηση έχει σαν σκοπό να εξασφαλίζει την κανονική λειτουργία της συσκευής μέσα στον χρόνο, με τακτικές επεμβάσεις ελέγχου, ρύθμισης, καθαρισμού κ.τ.λ στο μέτρο που μπορούν να προληφθούν. Κατά την διάρκεια επέμβασης Προγραμματισμένης Συντήρησης ο συνεργάτης, σύμφωνα με την δική του κρίση θα προβεί στην επισκευή ή την αντικατάσταση των μερών της συσκευής που έχουν υποστεί φθορά κατά την φυσιολογική χρήση της. Δεν συμπεριλαμβάνονται τα μέρη που έχουν υποστεί ζημιά από φυσικά αίτια όπως κεραυνό, πλημμύρα κ.τ.λ και για λόγους που δεν είναι άμεσα συνδεδεμένοι με ελαττώματα της συσκευής. Για τέτοια επέμβαση δεν υπάρχει το δικαίωμα κλήσης.

Στην ετήσια προληπτική συντήρηση καθαρίζονται όλα τα μέρη του καυστήρα με ασφαλή χημικά για την απομάκρυνση αλάτων και επικαθίσεων για την ορθή λειτουργία του συστήματος.

Η ετήσια προληπτική συντήρηση περιλαμβάνει

  • καθαρισμό καυστήρα
  • καθαρισμό θερμικού εναλλάκτη
  • καθαρισμό ανεμιστήρα
  • έλεγχο πιεζοστάτη αέρα
  • έλεγχο NTC ζεστού νερού χρήσης (ΖΝΧ)/ NTC θέρμανσης
  • έλεγχο αισθητήρα υπερθέρμανσης
  • έλεγχο υδραυλικού κυκλώματος (κυκλοφορητής, τρίοδη βάνα, εναλλάκτης ΖΝΧ, δοχείο διαστολής)
  • έλεγχος και ρύθμιση διαβάθμισης θέρμανσης ισχύος θέρμανσης
  • έλεγχος και ρύθμισης ισχύος ΖΝΧ/ ελάχιστη-μέγιστη πίεση βαλβίδας
  • ανάλυση καύσης

Με το συμβόλαιο επέκτασης εμπορικής εγγύησης απολαμβάνετε όλες τις υπηρεσίες του συμβολαίου ετήσιας παρακολούθησης, ενώ η περίοδος εμπορικής εγγύησης επεκτείνεται για άλλα 3 χρόνια.

Έτσι με το συμβόλαιο αυτό δεν πληρώνετε ανταλλακτικά ούτε κόστος εργασιών αντικατάστασης που τυχόν χρειαστούν στην διάρκεια του συμβολαίου.

Για να κάνετε online αίτηση για επίσκεψη στο χώρο σας, παρακαλώ επιλέξτε τον τύπο επίσκεψης που σας ενδιαφέρει από τους παρακάτω:

  • Συντήρηση
  • Βλάβη (Εντός ή εκτός Εγγύησης)
  • Έναυση λέβητα
  • Άλλο (π.χ επιθεώρηση λέβητα, χημικός καθαρισμός συστήματος θέρμανσης, επίδειξη λειτουργίας )

Αυτές οι αιτήσεις πραγματοποιούνται εντός εργασιακού ωραρίου:

Δευτέρα – Παρασκευή 8.30-16.30

Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών:

Τηλέφωνο - Αθήνα: 2109512906| Email: [email protected]

Τηλέφωνο - Θεσσαλονίκη: 2310951290| Email: [email protected]

Μόλις λάβουμε το αίτημα σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

Αίτηση για επίσκεψη

Αποστέλλοντας μήνυμα από αυτή τη φόρμα συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου του ιστοτόπου αυτού.

Είναι εύκολο να αγνοείτε τον λέβητα καθώς και το σύστημα θέρμανσής σας – μέχρι να πάθει μια βλάβη ή να χαλάσει. Μια βλάβη του συστήματος, ειδικά αν προέρχεται από ελλιπή συντήρηση μπορεί να σας κοστίσει τόσο οικονομικά όσο να επηρεάσει τις καθημερινές σας συνήθειες και την άνεση του σπιτιού.

Δεν είναι δύσκολο να φανταστείτε τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν με την βλάβη του συστήματος θέρμανσής σας. Κρύοι χώροι, έλλειψη ζεστού νερού, δυσαρεστημένοι υπάλληλοι, πελάτες ή ακόμα και ένοικοι.

Ωστόσο ακόμα πιο σοβαρές κρίνονται οι καταστάσεις όταν αφορούν νοσοκομειακά περιστατικά, βρέφη ή και άλλες κατηγορίες που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής καθώς η έλλειψη θέρμανσης ή ζεστού νερού μπορεί να προκαλέσει εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες.

Όπως και το αυτοκίνητό σας, ένα καλοσυντηρημένο σύστημα θέρμανσης θα είναι πιο αποδοτικό και πιθανά προβλήματα θα μπορούν να λυθούν πριν καν προκύψουν και σας δημιουργήσουν μεγαλύτερη βλάβη στο σύστημα.

Τεχνική Υποστήριξη

Η MTG έχει δημιουργήσει μια ομάδα ειδικά εκπαιδευμένων τεχνικών συμβούλων για υποστηρίζει όλους τους κατόχους των συσκευών ARISTON και CHAFFOTEAUX μέσω διαρκούς τηλεφωνικής υποστήριξης για όλη την Ελλάδα στον ενιαίο αριθμό 801 11 690 690. Ανάλογα με το τύπο του προβλήματος δίδονται οι ανάλογες τηλεφωνικές οδηγίες ώστε να εξοικονομείτε χρόνο και χρήματα από την επίσκεψη του ειδικού στο χώρο σας ή σε αντίθετη περίπτωση που η βλάβη δεν αποκαθίσταται από το τηλέφωνο, προγραμματίζεται άμεση επέμβαση στην συσκευή προς αποκατάσταση του προβλήματος όσο πιο άμεσα γίνεται.

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι οι ακόλουθες:

  • ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΤΗΣΙΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
  • ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ 3 ΧΡΟΝΩΝ
  • ΕΤΗΣΙΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
  • ΧΗΜΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΕΡΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
  • ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΑΕΡΙΟΥ

Τηλέφωνο - Αθήνα: 2109512906| Email: [email protected]

Τηλέφωνο - Θεσσαλονίκη: 2310951290| Email: [email protected]

ΦΟΡΜΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

Αποστέλλοντας μήνυμα από αυτή τη φόρμα συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου του ιστοτόπου αυτού.

ariston-assistive-tools

24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα το Ariston NET είναι πάντα δίπλα σας.

Η εφαρμογή της Ariston για online διαχείριση της θέρμανσης του σπιτιού σας, σας προσφέρει και την υπηρεσία της απομακρυσμένης διάγνωσης.

Ενεργοποιώντας την υπηρεσία απομακρυσμένης διάγνωσης του Ariston NET, το τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησής μας θα ενημερώνεται πάντα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την κατάσταση του λέβητά σας και μπορεί να σας προσφέρει χρήσιμες συμβουλές για το πώς θα βελτιστοποιήσετε τη διαχείριση του προϊόντος σας Ariston.

Για παράδειγμα, αν ο λέβητάς σας έχει βλάβη ή δε λειτουργεί σωστά, ενημερωνόμαστε για το πρόβλημα και είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε εξ αποστάσεως, σε πραγματικό χρόνο. Ωστόσο, εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με έναν από τους τεχνικούς συμβούλους της MTG, οι οποίοι θα είναι σε θέση να γνωρίζουν εκ των προτέρων ποια ανταλλακτικά θα χρειαστούν για την επισκευή.

Απόλυτα εξειδικευμένη εργασία για την προετοιμασία, παραμετροποίηση βάση των αναγκών σας και ξεκίνημα λειτουργίας της συσκευής όπως προβλέπονται από τον κατασκευαστή της συσκευής.

Έκδοση πιστοποιητικού για την Εταιρεία Παροχής Αερίου, σύνταξη και παράδοση εντύπου εμπορικής εγγύησης και δωρεάν εκπαίδευση της λειτουργίας και διαχείρισης για πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της συσκευής.

Για να ζητήσετε επίσκεψη πρώτης ενεργοποίησης της συσκευής σας συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να ορίσουμε την επίσκεψη ή επικοινωνήστε μαζί μας:

Μέσω τηλεφώνου – Επικοινωνήστε στο τμήμα Εξυπηρέτησης στο 80111690690

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τα προϊόντα της εταιρείας μας, μπορούμε να σας επισκεφτούμε στο χώρο σας ώστε να επαναφέρουμε το σύστημα θέρμανσής σας το ταχύτερο δυνατόν. Οι τεχνικοί μας διαθέτουν στο αυτοκίνητό τους ένα στοκ το οποίο επιτρέπει άμεσες επισκευές όπου αυτό καθίσταται δυνατό, καθώς αυτό είναι το κύριο μέλημά μας, ελαχιστοποιώντας τη σπατάλη χρόνου και χρημάτων του πελάτη.

Για να ζητήσετε επίσκεψη Βλάβης συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να ορίσουμε την επίσκεψη ή επικοινωνήστε μαζί μας:

Μέσω τηλεφώνου – Επικοινωνήστε στο τμήμα Εξυπηρέτησης στο 80111690690

Απόλυτα εξειδικευμένες εργασίες προληπτικής συντήρησης όπως προβλέπονται από τον κατασκευαστή της συσκευής. Οι συντηρήσεις εκτελούνται από Απρίλιο μέχρι και 15 Σεπτεμβρίου.

Με την υπηρεσία αυτή δεν προκύπτει υποχρέωση του ΕΚΕ για κάλυψη εκτάκτων κλήσεων εντός 24ώρου και δεν συμπεριλαμβάνεται το κόστος εργασιών και ανταλλακτικών που τυχόν προκύψουν σε περίπτωση δυσλειτουργίας της συσκευής, εκτός αν η συσκευή βρίσκεται σε περίοδο εμπορικής εγγύησης.

Στην ετήσια προληπτική συντήρηση καθαρίζονται όλα τα υδραυλικά μέρη του λέβητα με ασφαλή χημικά για την απομάκρυνση αλάτων και επικαθίσεων με σκοπό την ορθή λειτουργία του συστήματος.

Η ετήσια προληπτική συντήρηση περιλαμβάνει

  • καθαρισμό καυστήρα
  • καθαρισμό μπεκ
  • καθαρισμό πρωτεύοντα εναλλάκτη
  • καθαρισμό ανεμιστήρα
  • έλεγχο πιεζοστάτη αέρα
  • έλεγχο NTC ζεστού νερού χρήσης (ΖΝΧ)/ NTC θέρμανσης
  • έλεγχο αισθητήρα υπερθέρμανσης
  • έλεγχο υδραυλικού κυκλώματος (κυκλοφορητής, τρίοδη βάνα, εναλλάκτης ΖΝΧ, δοχείο διαστολής)
  • έλεγχος ισχύος θέρμανσης
  • έλεγχος ισχύος ΖΝΧ/ ελάχιστη-μέγιστη πίεση βαλβίδας

Για να ζητήσετε επίσκεψη ετήσιας προληπτικής συντήρησης συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να ορίσουμε την επίσκεψη ή επικοινωνήστε μαζί μας:

Αποστέλλοντας μήνυμα από αυτή τη φόρμα συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου του ιστοτόπου αυτού.

Μέσω τηλεφώνου – Επικοινωνήστε στο τμήμα Εξυπηρέτησης στο 80111690690

Αποκατάσταση του εσωτερικού κυκλώματος της κεντρικής θέρμανσης, καθαρισμός και απομάκρυνση όλων των οξειδίων των μετάλλων (λάσπη) και των επικαθίσεων των αλάτων με σκοπό την εξασφάλιση υψηλού βαθμού απόδοσης του συστήματός σας.

Επεξεργασία του νερού του κυκλώματος θέρμανσης και διαχείριση με ειδικά υγρά με σκοπό την μακρόχρονη προστασία και την διατήρηση της αποδοτικότητας.

Για να ζητήσετε επίσκεψη χημικού καθαρισμού επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης στο 80111690690

Εάν επιθυμείτε μια επίσκεψη στο χώρο σας η οποία δεν ταιριάζει στις κατηγορίες που αναφέρονται, για παράδειγμα ένα επιθυμείτε επίσκεψη στο χώρο σας για επιθεώρηση της συσκευής σας ή να εκπαιδεύσουμε ένα μέλος της οικογένειας ή της εταιρείας σας στη λειτουργία της συσκευής σας, θα ήταν χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Μέσω τηλεφώνου – Επικοινωνήστε στο τμήμα Εξυπηρέτησης στο 80111690690

Με μία κλήση στο 80111690690 μπορείτε να μιλήστε με ένα τεχνικό εκπρόσωπο της εταιρείας μας και να ζητήσετε προγραμματισμένη επίσκεψη για τις ημέρες Σάββατο από τις 8:30 – 16:30.

Οι επιβαρύνσεις που ισχύουν πλέον του τιμοκαταλόγου υπηρεσιών είναι οι ακόλουθες:

Σάββατο 40,00€ + ΦΠΑ

Χρήση επιπρόσθετων αξεσουάρ ή ενεργοποίηση των ήδη υπαρχόντων διατάξεων κλιματικής θερμορύθμισης με σκοπό την βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας του συστήματος σας με βάση την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος και τα επιθυμητά επίπεδα άνεσης για τον χώρο σας.

Ενσωμάτωση υπαρχόντων ηλιακών συστημάτων στην διαδικασία παραγωγής ζεστού νερού χρήσης του λέβητά σας με σκοπό την μείωση του λογαριασμού αερίου και την μεγαλύτερη προστασία του περιβάλλοντος.

Για να ζητήσετε επίσκεψη βελτιστοποίησης επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης στο 80111690690

Χρειάζεστε Τεχνική Υποστήριξη;

ή

Καλέστε μας: 801 11 690 690

Ariston
Chaffoteaux
Fernox
Aquamax
Rendamax
Fimi
ΕΣΠΑ