Η Εταιρία

video popup bg image
MTG

Ποιά είναι η MTG

Η MTG είναι το Διοικητικό Κέντρο Εξυπηρέτησης του Ομίλου Ariston στην Ελλάδα. Επίσης, είναι υπεύθυνη για τη συνολική διαχείριση του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) Ariston στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Η φιλοσοφία της εταιρείας έχει σαν επίκεντρο τόσο τον καταναλωτή όσο και τον επαγγελματία, με κύριο άξονα την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης. Πιο συγκεκριμένα, η δραστηριότητα της MTG περιλαμβάνει την ενεργοποίηση των εγγυήσεων των συσκευών του Ομίλου στο παγκόσμιο δίκτυο της Ariston Group, την αμεσότητα στην εξυπηρέτηση σε κάθε συντήρηση ή βλάβη που προκύπτει (εντός και εκτός εγγύησης). Με εξειδικευμένους τεχνικούς και επάρκεια ανταλλακτικών, ανταποκρινόμαστε πολύ άμεσα σε οποιαδήποτε κλήση.

Επιπλέον, εξειδικευόμαστε στην επεξεργασία νερού των συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού, για την προστασία των συσκευών από τη διάβρωση, από άλατα κλπ, ώστε να εξασφαλίζεται η προστασία και η βέλτιστη απόδοση των συστημάτων αυτών. Η επεξεργασία αυτή πραγματοποιείται με προϊόντα κορυφαίων οίκων, των οποίων είμαστε οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι στην Ελλάδα.

Η MTG εμφανίζει σταθερά ανοδική δυναμική πορεία και συγκαταλέγεται στις πιο καταξιωμένες επιχειρήσεις του κλάδου, με το όνομά της να είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας και της εγγύησης. Η αναγνώριση της προσπάθειάς μας και οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύσσουμε, ήταν και θα είναι για εμάς το μεγαλύτερο κίνητρο για να εξελισσόμαστε και να βελτιωνόμαστε περαιτέρω.

Tεχνολογία

Η Τεχνική Εξυπηρέτηση του μέλλοντος είναι πια γεγονός!

Η MTG, εκτός από το ανθρώπινο δυναμικό, επενδύει διαρκώς και σε σύγχρονα λογισμικά προγράμματα με σκοπό την πιο αποδοτική υποστήριξη των πελατών της.

Ariston NET Pro

Η Ariston NET Pro, είναι η ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα του Ομίλου Ariston, για την απομακρυσμένη διαχείριση των συνδεμένων συσκευών από την MTG και τα Εξειδικευμένα Κέντρα Εξυπηρέτησης. Έτσι, ο κάθε επαγγελματίας μπορεί να επικοινωνεί με τις δικές του συνδεδεμένες συσκευές, μέσω κινητής συσκευής ή/και επιτραπέζιου υπολογιστή.

Τώρα τα Ε.Κ.Ε. μπορούν να έχουν την Ariston NET Pro μαζί τους πάντα, στο γραφείο ή σε εξωτερικές εργασίες, επειδή έχει σχεδιαστεί τέλεια για να προσφέρει τη μέγιστη επίδοση, αφού προσαρμόζεται στο είδος της συσκευής που χρησιμοποιείται κάθε φορά.


ariston-digital-tools

QUICK FIX App

Το Αriston Quick Fix είναι μια σύγχρονη και αποτελεσματική δωρεάν εφαρμογή για όλους του επαγγελματίες.

Μέσω του σειριακού αριθμού της συσκευής Αriston ή Chaffoteaux που τους ενδιαφέρει, εμφανίζεται στο κινητό των τεχνικών η φόρμα διάγνωσης και επίλυσης βλαβών μέσω δένδρου διαδικασιών. Έτσι, έχουν τη λύση για οποιοδήποτε ζήτημα στα χέρια τους, κάθε στιγμή!


ariston-digital-tools

ATHOS

Στην πλατφόρμα αυτή του ομίλου Ariston καταγράφονται όλες οι ενεργοποιήσεις και το ιστορικό της κάθε εγκατεστημένης συσκευής από το 2004 και μετά. Έτσι με το τέλος του 2021 έχουν καταγραφεί περίπου 62.500 ενεργοποιήσεις από τις σύνολο των 100.000 συσκευών που έχουν πουληθεί στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.

Το λογισμικό αυτό επιτρέπει επίσης την καταγραφή των σειριακών αριθμών των συσκευών δίνοντας τη δυνατότητα στατιστικών αποτελεσμάτων που βοηθούν στην καλύτερη οργάνωση της τεχνικής εξυπηρέτησης.


ariston-digital-tools

CRM - Singular Logic Galaxy

Το Galaxy είναι ένα σύγχρονο λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για καταγραφή όλων των κλήσεων, ερωτήσεων, επεμβάσεων και παραπόνων των τελικών καταναλωτών και των επαγγελματιών. Έτσι η MTG διατηρεί την ιστορικότητα των πελατών, των συσκευών που διαχειρίζεται αλλά και των χρηστών στον χώρο των οποίων είναι εγκατεστημένες.

Επομένως, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να ανατρέξουμε στην ημερομηνία παραγωγής και να επιλέξουμε αντίστοιχα το σωστό ανταλλακτικό που χρειάζεται σε κάθε επέμβαση.

Επίσης, με το εργαλείο αυτό μπορεί ο κάθε τεχνικός μέσω του κινητού του ή του tablet του, να ανατρέχει στο ιστορικό μιας συσκευής αλλά και να έχει πρόσβαση στην αποθήκη ανταλλακτικών, γνωρίζοντας διαθεσιμότητα και κόστος.


ariston-digital-tools
801 11 690 690

Καλέστε μας για
Επισκευή ή Συντήρηση

#
video popup bg image
E.K.E.

Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Ομίλου Ariston

Το μοντέλο σέρβις του Ομίλου Ariston έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αποτελεσματικότητα και επαγγελματισμό σε όλους τους πελάτες της.

To δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Εξυπηρέτησης του Ομίλου Ariston σε όλη την Ελλάδα εκπαιδεύεται διαρκώς και ενημερώνεται για την διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ικανότητας και τεχνογνωσίας στην πλήρη γκάμα προϊόντων. Το δίκτυο αυτό την καθιστά ικανή να παρέχει σε όλους τους πελάτες της ένα γρήγορο, αποτελεσματικό και εξειδικευμένο σέρβις ώστε να ανταποκρίνεται και να ικανοποιεί όλες τις ειδικές ανάγκες τους. Σκοπός μας είναι η άμεση εξυπηρέτηση όλων των κλήσεων (εντός 24ώρου), με έμφαση στην παροχή μιας πλήρους εξειδικευμένης τεχνικής υποστήριξης όλων των συσκευών της Ariston Group. Οι υπηρεσίες παρέχονται μόνο από εξειδικευμένους αδειούχους τεχνικούς αερίων καυσίμων, άριστα καταρτισμένους πάνω στη νέα τεχνολογία, βάσει των ισχύοντων κανονισμών και των οδηγιών του κατασκευαστή, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία και συσκευές ελέγχου. Το τεχνικό προσωπικό που υποστηρίζει τους καταναλωτές μετά από την πώληση, έχει εκπαιδευτεί είτε εδώ στην Ελλάδα, είτε σε εργοστάσια των κατασκευαστών στο εξωτερικό, από διαπιστευμένους εκπαιδευτές.

Το After Sales Service είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία μας, γι’αυτό έχουμε θέσει σαν στόχο να παρέχουμε υπηρεσίες ανώτερου επιπέδου από αυτές που συναντάει κανείς στον κλάδο της θέρμανσης. Αποτέλεσμα αυτού είναι να υπερέχουμε σημαντικά από τους ανταγωνιστές μας.

Τεχνική Εξυπηρέτηση

801 11 690 690

Ο ενιαίος αριθμός τεχνικής εξυπηρέτησης για όλη την Ελλάδα: 801 11 690 690 και το σύστημα διαχείρισης πελατών CRM, εξασφαλίζουν την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών της MTG.

Θέλουμε με ένα απλό τηλεφώνημα να βρίσκετε απάντηση σε όλα τα ερωτήματα σας, εύκολα και γρήγορα. Η ομάδα του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, σας ενημερώνει για χαρακτηριστικά προϊόντων, χειρίζεται αποτελεσματικά τυχόν παράπονά, δέχεται και διαχειρίζεται εποικοδομητικά τα σχόλιά σας και σας κλείνει ραντεβού για την επισκευή ή συντήρηση του μηχανήματός σας. Η εταιρεία παρέχει διαρκή τεχνική εξυπηρέτηση σε τελικούς καταναλωτές συσκευών αερίου σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας μια σειρά υπηρεσιών, όπως:

  • Θέση σε λειτουργία
  • Ετήσια προληπτική συντήρηση
  • Χημικός καθαρισμός εγκατάστασης θέρμανσης
  • Αποκατάσταση βλάβης
  • Μέτρηση απόδοσης και ρύθμιση
  • Αποκατάσταση λειτουργίας λέβητα
  • Μετατροπή λέβητα από φυσικό αέριο σε υγραέριο
  • Ηλεκτρικές συνδέσεις / Τοποθέτηση θερμοστάτη
Ariston
Chaffoteaux
Fernox
Rendamax
Fimi
ΕΣΠΑ