Συχνές Ερωτήσεις

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ FERNOX TF1

TF1-Filter-Range-Warranty-Statement

5 χρόνια για τα TF1 Total και TF1 Compact Filter (όλα τα μεγέθη) • Αυτά τα φίλτρα διαθέτουν 5 χρόνια εγγύηση του φίλτρου, βαλβίδες απομόνωσης και συγκρότημα μαγνητών, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν συντηρείται τακτικά και σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή (ιδιαίτερα, τα αναλώσιμα εξαρτήματα πρέπει να αντικαθίστανται από καιρό σε καιρό σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή) *.

25 χρόνια για τα TF1 Omega Filter οικιακής σειράς 22mm, 28mm, ¾”, 1” • Τα φίλτρα Fernox TF1 Omega είναι εφοδιασμένο με 25 χρόνια εγγύηση του φίλτρου, των βαλβίδων απομόνωσης (όταν παρέχονται με το φίλτρο) και του συγκροτήματος μαγνητών, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν συντηρείται τακτικά και συντηρείται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή (ιδιαίτερα τα ευπαθή συστατικά να αντικαθίστανται κατά διαστήματα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή)

5 χρόνια για τα TF1 Omega+ and TF1 Delta Filter εμπορικής σειράς 1¼”, 1½”, 2” • Τα φίλτρα TF1 Omega + και TF1 Delta διαθέτουν 5 χρόνια εγγύηση του φίλτρου, των βαλβίδων απομόνωσης (όταν παρέχονται με το φίλτρο) και του συγκροτήματος μαγνητών, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν συντηρείται τακτικά και συντηρείται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή (ειδικότερα, τα αναλώσιμα εξαρτήματα πρέπει να αντικαθίστανται κατά διαστήματα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Πώς μπορώ να αποκαταστήσω την πίεση στον λέβητά μου;

Κάτω από τον λέβητα, στην γραμμή που συνδέεται η παροχή της ύδρευσης στον λέβητα, υπάρχει μία βάνα με σκοπό την πλήρωση και την αποκατάσταση πίεσης του συστήματος. Για να βάλετε νερό στην εγκατάσταση, ξεβιδώστε την μαύρη λαβή αργά, ώστε να ελέγχετε την ροή εισόδου στο κύκλωμα. Βάλτε νερό μέχρι η πίεση στο μανόμετρο φθάσει μεταξύ 1 έως 1,5 bar. Βιδώστε ξανά την βάνα εντελώς.

Το μοντέλο του λέβητα και ο σειριακός αριθμός βρίσκονται στην ετικέτα στοιχείων εσωτερικά στο περίβλημα του λέβητα. Είναι συνήθως στο αριστερό πλαϊνό κάλυμμα. Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα να το βρείτε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το εγκαταστάτη σας.

Η περίοδος εγγύησης για τους πιο πολλούς λέβητες ARISTON και CHAFFOTEAUX είναι 72 μήνες από την ημερομηνία έναυσης. Σε περίπτωση που το απόκομμα εγγύησης δεν έχει αποσταλεί κατά την τοποθέτηση, ή δεν υπάρχει αποδεικτικό αγοράς ή εγκατάστασης τότε η περίοδος εγγύησης θεωρείται ότι ισχύει από την ημερομηνία παραγωγής του εργοστασίου (φαίνεται από τον σειριακό αριθμό).

Συνιστούμε πολύ έντονα την ετήσια συντήρηση του λέβητά σας.Η εγγύησή σας θα εκπέσει εάν δεν συντηρηθεί ο λέβητας ετησίως και το πρόβλημα είναι τέτοιο που θα μπορούσε να διαγνωστεί στην ετήσια προληπτική συντήρηση.

Γυρίζουμε τον γενικό διακόπτη του λέβητα στην θέση off. Μετα την αποκατάσταση της τροφοδοσίας, επαναφέρουμε τον γενικό διακόπτη σε θέση on και συνεχίζουμε κανονικά την λειτουργία του. Σε περίπτωση που υπάρχει στην εγκατάσταση σύστημα ανίχνευσης διαρροών αερίου, φροντίζουμε πάντα να επαναφέρουμε την αυτόματη βάνα αποκοπής αερίου στην προηγούμενη θέση της.

Η κανονική υποστήριξη των λεβήτων γίνεται είτε από την MTG ή με συνεργαζόμενη επιχείρηση. Το κόστος υπηρεσιών υποστήριξης και το κόστος ανταλλακτικών είναι μία ιδιωτική εμπορική συμφωνία μεταξύ του πελάτη και του μηχανικού υποστήριξης και εξαρτάται από λόγους όπως η περιοχή σας, η θέση και κατάσταση του λέβητα (πχ ευκολία πρόσβασης). Σας συμβουλεύουμε να παίρνετε πάντα περισσότερες από μία προσφορά για την εργασία που απαιτείται και το πιο σημαντικό να χρησιμοποιείτε πάντα έναν αδειούχο τεχνικό αερίου για κάθε εργασία που περιλαμβάνει αέριο. Όλα τα προϊόντα και ανταλλακτικά ARISTON πωλούνται μόνο μέσω ενός επίσημου εμπορικού δικτύου και έτσι δεν υπάρχει επίσημη λιανική τιμή. Για τον λόγο αυτό σας προτείνουμε να κάνετε πάντα έρευνα αγοράς για μία καλή τιμή.

Έχουμε μία λίστα μηχανικών της ARISTON σε όλη την χώρα οι οποίοι είναι εκπαιδευμένοι να σας εξυπηρετήσουν και να επισκευάσουν τους λέβητές μας. Οι μηχανικοί αυτοί μπορούν να αναλάβουν με ιδιωτική συμφωνία την φροντίδα του λέβητά σας, σε αυτή την περίπτωση δεν εργάζονται για την MTG, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης πελατών (2109512906) ώστε να σας υποδείξουμε μία λίστα τεχνικών στην περιοχή σας.

Όταν ένας λέβητας τοποθετείται σε ένα υπάρχον σύστημα κεντρικής θέρμανσης, είναι απαραίτητο το χημικό πλύσιμο του συστήματος ώστε να απομακρυνθούν τα κατάλοιπα λάσπης (γενικά οξείδια σιδήρου). Έπειτα πρέπει να ξαναγεμίσει το σύστημα και να γίνει επεξεργασία με έναν αναστολέα/προστάτη κατά της διάβρωσης. Αν δεν πραγματοποιηθεί αυτή η διαδικασία (όπως αναφέρεται και στο εγχειρίδιο) κατά την φάση της τοποθέτησης, μπορεί ο καινούργιος λέβητας να μολυνθεί με κατάλοιπα από το υπάρχον σύστημα. Επειδή οι λέβητες νέας τεχνολογίας περιέχουν λιγότερο νερό και είναι πολύ μικρότεροι από τους προηγούμενους τους, είναι πιο ευαίσθητοι στο να επηρεαστούν από τα υπολείμματα του συστήματος: οι εναλλάκτες θερμότητας, οι αντλίες ή οι βάνες εκτροπής βρίσκονται σε μεγαλύτερο κίνδυνο. Η εγγύηση του λέβητα μπορεί να ακυρωθεί, αν υπολείμματα από το παλιό σύστημα κάνουν ζημιά στον καινούργιο σας λέβητα.

Χρειάζεστε Τεχνική Υποστήριξη;

ή

Καλέστε μας: 2109512906

Ariston
Chaffoteaux
Fernox
Rendamax
Fimi
ΕΣΠΑ