Με την εμπορική εγγύηση που παραλαμβάνετε και εφόσον τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις που προκύπτουν από τους όρους της,  το Κ.Τ.Ε. το οποίο είναι υπεύθυνο για την συσκευή σας θα είναι υποχρεωμένο για τα ακόλουθα:

  • Παροχή διαρκούς τηλεφωνικής υποστήριξης μέσα στην ημέρα και από ώρες 08:30 – 20:00 εκτός αργιών.
  • Επέμβαση εντός 24ώρου (εκτός Σαββάτου – Κυριακής/ Αργιών) σε κλήση που χρειάζεται επίσκεψη στην εγκατάσταση με εξειδικευμένο προσωπικό με μόνη επιβάρυνση το δικαίωμα κλήσης.
  • Αποκατάσταση λειτουργίας χωρίς υποχρέωση πληρωμής ανταλλακτικών και εργασίας, εκτός των δικαιωμάτων κλήσης.
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε περίπτωση αναβάθμισης της συσκευής ή της εγκατάστασής σας.   

Εσείς σαν κάτοχος της συσκευής πρέπει να:

  • γνωρίζετε τον χειρισμό των βασικών λειτουργιών της συσκευής
  • συνεργάζεστε με το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης με σκοπό τον εντοπισμό της δυσλειτουργίας σε περίπτωση εμπλοκής.
  • αναθέσετε σε κατάλληλο εξουσιοδοτημένο προσωπικό την ετήσια προληπτική συντήρηση της συσκευής σας.

Σημ. Η ετήσια προληπτική συντήρηση της συσκευής είναι υποχρεωτική από τον νόμο και θεωρείται δε απαραίτητη από τον κατασκευαστή, για την σωστή και ασφαλή λειτουργία της. 

Σε περίπτωση κλήσης του Κ.Τ.Ε. κατά την διάρκεια της εμπορικής εγγύησης πρέπει να έχετε το φύλλο προληπτικής συντήρησης της συσκευής πάντα ενημερωμένο και να το επιδεικνύετε στο προσωπικό, όταν σας το ζητήσει.

Η μη εκτέλεση προληπτικών συντηρήσεων αναιρεί την περίοδο εμπορικής εγγύησης.

Για κάθε αναίτια κλήση το Κ.Τ.Ε. έχει το λεγόμενο δικαίωμα κλήσης. 

Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από την συσκευή σας και τις υπηρεσίες που σας παρέχονται εντός της περιόδου εμπορικής εγγύησης.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Για να χρησιμοποιείτε τον λέβητά σας αποδοτικά, ανάψτε τον όταν ο καιρός γίνεται κρύος και γυρίστε τον στην ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ λειτουργία όταν τελειώνει ο χειμώνας. Σβήνοντάς τον όταν φεύγετε από το σπίτι και ξανανάβοντας τον όταν γυρνάτε ή σβήνοντας τον όταν το σπίτι σας ζεσταίνεται είναι λάθος τρόπος χρήσης.

Το σπίτι σας ζεσταίνεται όταν οι τοίχοι ζεσταίνονται, έτσι πρέπει πάντα  να κρατάτε τους τοίχους ζεστούς.

Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με την συνεχή μεταφορά θερμότητας στους τοίχους.

Εάν ανάβετε και σβήνετε τον λέβητά σας συχνά, καταναλώνει περισσότερο αέριο. Επιπλέον, αλλάζοντας την θερμοκρασία δωματίου πάνω κάτω συχνά δεν συνίσταται για την προσωπική σας άνεση και την υγεία.

Η καλύτερη πρακτική είναι να ανεβάζετε το επίπεδο θερμοκρασίας  λίγο όταν ο καιρός κρυώνει και να το κατεβάζετε όταν ζεσταίνει.
Ενημερωθείτε από τους τεχνικούς για τις δυνατότητες κλιματικής θερμορύθμισης για περαιτέρω οικονομία και άνεση. 

Ο λέβητας διαθέτει συστήματα προστασίας από παγετό.

Στην διάρκεια της χειμερινής περιόδου μην σβήνετε τον λέβητά σας από το διακόπτη on – off. Αν λείπετε και δεν θέλετε θέρμανση, απλά κατεβάστε τον θερμοστάτη χώρου σε χαμηλή θερμοκρασία.

Αν έχετε θερμοστάτη χώρου, ρυθμίζοντας την θερμοκρασία μέσω του θερμοστάτη είναι ο καλύτερος τρόπος που δεν απαιτεί ρυθμίσεις στην συσκευή.

Ενημερωθείτε από τον πωλητή της συσκευής σας για τα οφέλη της κλιματικής θερμορύθμισης με αντιστάθμιση θερμοκρασιών περιβάλλοντος στην εξοικονόμηση ενέργειας και τα επίπεδα άνεσης.

Έλεγχος του επιπέδου νερού

Το επίπεδο νερού στην συσκευή πρέπει να είναι σταθερό. Το μανόμετρο πρέπει να δείχνει περίπου 1.5 bar. Οποιαδήποτε μείωση του επιπέδου νερού είναι ένδειξη διαρροής του συστήματος που απαιτεί επαναπλήρωση νερού. ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ γιατί τα υπερβολικά άλατα ασβεστίου και το οξυγόνο που τροφοδοτείται το σύστημα οδηγούν στην διάβρωση. Επικοινωνήστε άμεσα με  τον αντιπρόσωπό σας για επισκευή της διαρροής.

Συντήρηση

Η σωστή και τακτική προληπτική συντήρηση του λέβητά σας εξασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία και αποδοτικότητά του σε όλα τα επίπεδα, εξοικονομώντας χρήματα σε σας και απόλυτη ασφάλεια λειτουργίας. Πρέπει να εκτελείται μόνο από εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή.