Ποιά είναι η MTG

 Η MTG είναι υπεύθυνη για την διαχείριση του δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) του ομίλου Ariston Thermo σε όλη την Ελλάδα.
Εδώ και 12 χρόνια η εταιρεία έχει ανεβάσει υψηλά τα standards των επαγγελματικών υπηρεσιών. 

Η φιλοσοφία της εταιρείας έχει σαν επίκεντρο τόσο τον καταναλωτή όσο και τον επαγγελματία, με κύριο άξονα την υψηλή ποιότητα κατασκευής σύμφωνα με τις πιο αυστηρές διεθνείς προδιαγραφές, την ασφάλεια, τον άψογο σχεδιασμό καθώς και την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας - τιμής . Προσπαθούμε και ανταποκρινόμαστε έχοντας ως κέντρο των στόχων μας την κάλυψη των αναγκών του καταναλωτικού κοινού και των επαγγελματιών του χώρου, καθώς εφαρμόζουμε, με ήθος και συνέπεια, στρατηγικές που διέπονται από τις αρχές αυτές και εξυπηρετούν αυτό το στόχο.

Πιο συγκεκριμένα, η δραστηριότητα της MTG περιλαμβάνει την ενεργοποίηση των εγγυήσεων των συσκευών του Ομίλου στο παγκόσμιο δίκτυο της Ariston Thermo, την αμεσότητα στην εξυπηρέτηση σε κάθε συντήρηση ή βλάβη που προκύπτει (εντός και εκτός εγγύησης). Με εξειδικευμένους τεχνικούς και επάρκεια ανταλλακτικών, ανταποκρινόμαστε πολύ άμεσα σε οποιαδήποτε κλήση.

Επιπλέον, εξειδικευόμαστε στην επεξεργασία νερού των συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού, για την προστασία των συσκευών από τη διάβρωση, από άλατα κλπ. Η επεξεργασία αυτή πραγματοποιείται με προϊόντα κορυφαίων οίκων, των οποίων είμαστε οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι στην Ελλάδα.

Η MTG εμφανίζει σταθερά ανοδική δυναμική πορεία και  συγκαταλέγεται στις πιο καταξιωμένες επιχειρήσεις του κλάδου με το όνομά της να είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας και της εγγύησης. Η αναγνώριση της προσπάθειας μας, τα εύσημα που λαμβάνουμε και οι ανθρώπινες σχέσεις που αναπτύσσουμε, ήταν και θα είναι για μας το μεγαλύτερο κίνητρο για ακόμη καλύτερες υπηρεσίες.

 

Τεχνολογία

Η Τεχνική Εξυπηρέτηση του μέλλοντος είναι πια γεγονός!

Η MTG εκτός από το ανθρώπινο δυναμικό έχει επενδύσει σε σύγχρονα λογισμικά προγράμματα με σκοπό την πιο αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών της.H εταιρεία διαθέτει πιστοποίηση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας ISO 9001.  

QUICK FIX App  

Μια σύγχρονη και αποτελεσματική εφαρμογή δωρεάν για όλους του επαγγελματίες. 

Με την χρήση της κάμερας του κινητού γίνεται ανεύρεση όλων των μοντέλων της εταιρείας, μέσω σειριακού αριθμού, και διατίθεται φόρμα διάγνωσης και επίλυσης βλαβών μέσω δένδρου διαδικασιών.  

Έτσι όλοι οι επαγγελματίες τεχνικοί μπορούν να έχουν on line μια εφαρμογή που βοηθά στην επίλυση επί τόπου.   

METISOFT  

Στην πλατφόρμα αυτή της Ariston Thermo καταγράφονται όλες οι ενεργοποιήσεις και το ιστορικό της κάθε εγκατεστημένης συσκευής από το 2004 και μετά. Έτσι με το τέλος του 2015 έχουν καταγραφεί περίπου 32.500 ενεργοποιήσεις από τις σύνολο των 52.000 συσκευών που έχουν πουληθεί. Το λογισμικό επιτρέπει την καταγραφή των σειριακών αριθμών των συσκευών δίνοντας τη δυνατότητα στατιστικών αποτελεσμάτων που βοηθούν στην καλύτερη οργάνωση της τεχνικής εξυπηρέτησης.

CRM - Singular Logic Galaxy  

Σύγχρονο λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων για καταγραφή όλων των κλήσεων, ερωτήσεων, επεμβάσεων και παραπόνων των τελικών καταναλωτών και των επαγγελματιών. Έτσι γνωρίζουμε το ιστορικό της κάθε συσκευής αλλά μπορούμε να ανατρέξουμε ανά πάσα στιγμή στην ημερομηνία παραγωγής και να επιλέξουμε αντίστοιχα το σωστό ανταλλακτικό που χρειάζεται σε κάθε επέμβαση.  

MORE - Singular Logic Galaxy Tablets 

Ο κάθε τεχνικός υποστήριξης είναι εφοδιασμένος με tablet παίρνοντας on line όλες τις κλήσεις που του αναθέτονται αλλά μπορεί επίσης να ανατρέχει σε όλο το ιστορικό μιας συσκευής. Επίσης έχει άμεση πρόσβαση στην αποθήκη ανταλλακτικών γνωρίζοντας διαθεσιμότητα και κόστος.  

 

EK8ESI copy

Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Εξυπηρέτησης Ariston Thermo(E.K.E.)

Service Page Ariston Thermo web

Το μοντέλο σέρβις της Ariston Thermo έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αποτελεσματικότητα και επαγγελματισμό σε όλους τους πελάτες της.  

To δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Εξυπηρέτησης της Ariston Thermo σε όλη την Ελλάδα εκπαιδεύεται συνεχώς και ενημερώνεται για την διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ικανότητας και τεχνογνωσίας στην πλήρη γκάμα προϊόντων. Το δίκτυο αυτό την καθιστά ικανή να παρέχει σε όλους τους πελάτες της ένα γρήγορο, αποτελεσματικό και εξειδικευμένο σέρβις ώστε να ανταποκριθεί και να ικανοποιήσει όλες τις ειδικές ανάγκες τους
Σκοπός μας είναι η άμεση εξυπηρέτηση όλων των κλήσεων (εντός 24ώρου), με έμφαση στην παροχή μιας πλήρους εξειδικευμένης τεχνικής υποστήριξης βασισμένη στη γνώσης των εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών των συσκευών, που προσφέρονται.
Οι υπηρεσίες παρέχονται μόνο από εξειδικευμένους αδειούχους τεχνικούς αερίων καυσίμων, άριστα καταρτισμένους τεχνικούς πάνω στη νέα τεχνολογία, βάσει των ισχυόντων κανονισμών και των οδηγιών του κατασκευαστή, χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα εργαλεία και συσκευές ελέγχου. Το τεχνικό προσωπικό, έχει εκπαιδευτεί είτε εδώ στην Ελλάδα, είτε σε εργοστάσια των κατασκευαστών στο εξωτερικό, από αντίστοιχους εκπαιδευτές,έτσι ώστε να εξυπηρετείται ο τελικός καταναλωτής κάθε στιγμή και παντού μετά την πώληση.

Το after sales service είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία μας και μας διαφοροποιεί σε σημαντικό βαθμό από τους ανταγωνιστές μας .
Ο στόχος είναι για πρότυπα σέρβις, υψηλότερα από αυτά που προσφέρονται γενικότερα στον κλάδο της θέρμανσης.

Ο ενιαίος αριθμός τεχνικής εξυπηρέτησης για όλη την Ελλάδα: 801 11 690 690 και το σύστημα διαχείρισης πελατών CRM, εξασφαλίζουν την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών.

Θέλουμε με ένα απλό τηλεφώνημα να βρίσκετε απάντηση σε όλα τα ερωτήματα σας. Η ομάδα του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, σας ενημερώνει για χαρακτηριστικά προϊόντων, χειρίζεται αποτελεσματικά τα παράπονά σας (εφόσον υπάρξουν), δέχεται και διαχειρίζεται εποικοδομητικά τα σχόλιά σας και σας κλείνει ραντεβού για την επισκευή ή συντήρηση του μηχανήματός σας.
Η εταιρεία παρέχει διαρκή τεχνική εξυπηρέτηση σε τελικούς καταναλωτές συσκευών αερίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλο, Καρδίτσα και Κρήτη, προσφέροντας μια σειρά υπηρεσιών, όπως:

• Ετήσια προληπτική συντήρηση
• Χημικός καθαρισμός εγκαταστάσης θέρμανσηςARISTON SERVICE VAN
• Αποκαταστάση βλάβης
• Μέτρηση απόδοσης και ρύθμιση
• Ενεργοποίηση συσκευής
• Αποκατάσταση λειτουργίας λέβητα
• Μετατροπή λέβητα από υγραέριο σε φυσικό αέριο
• Ηλεκτρικές συνδέσεις / Τοποθέτηση θερμοστάτη